Послуги

Як вибрати хорошого рієлтора?

Як вибрати гарного рієлтора?
Так само, як обирають постачальника будь-яких послуг, від медичних та адвокатських до перукарень та ремонту:
1. За власними відчуттями, на рівні «подобається — не подобається він мені», причому буквально за перші три-п’ять хвилин спілкування з агентом.
2. За рекомендаціями та відгуками тих людей, думці яких ви довіряєте.
Всі інші ознаки (сертифікати, свідоцтва та інші папірці в рамочках, різного роду членства та нагороди, кількість співробітників та офісів…) – якість послуги мають непряме відношення. Кажу як людина, яка має все це, але яка розуміє всю поверховість подібних конкурентних відмінностей, і, найголовніше – відсутність дієвих важелів впливу на несумлінних, неетично працюючих агентів на сьогоднішньому ринку нерухомості України.
Якщо Ви помилилися за названими двома основними ознаками, то у вас буде шанс навчитися на своєму гіркому досвіді.

Відзначу два нюанси:
• Носій ріелторської послуги, який Вам сподобався і якого Ви найняли (тобто пообіцяли заплатити гроші та підписали договір) для надання допомоги у вирішенні свого питання на ринку нерухомості, повинен виправдовувати вашу ексклюзивну довіру з перших хвилин співпраці до повного завершення угоди. Правильно надана послуга – це коли ви розлучаєтеся з великою сумою комісійних без жалю, з подякою цьому професіоналу, пишете йому відгук та починаєте рекомендувати його своїм друзям. При нагоді ви звернетеся знову ж таки до цієї людини, скільки б років не минуло, і під яким би брендом вона не працювала. Професійна ріелторська послуга дуже персоналізована. Її справжня суть – це приватне підприємництво.

• Мотиви та потреби кожного клієнта індивідуальні, вони можуть дуже серйозно відрізнятися. Відповідно одному важливо, щоб його не турбували зайвий раз, він готовий навіть віддати ключі від квартири ріелтору і чекати запрошення до нотаріуса для підписання договору купівлі-продажу. Другий не засне, якщо ріелтор не подзвонив йому ввечері і не звітував про виконану сьогодні роботу. Не треба забувати також, що послуги з купівлі та продажу нерухомості відрізняються один від одного в корені, багато досвідчені ріелтори вже почали на цьому спеціалізуватися.
Тому з’ясовуйте подробиці ентузіастів, які вам рекомендували звернутися саме за цією адресою. Крім того, не соромтеся докладно формулювати свої потреби, ставити незручні питання агенту, уточнювати, що саме він робитиме, щоб задовольнити вашу потребу на ринку нерухомості.
А потім візьміть паузу і подумайте: може, вам здається, що ви й самі це все зробите, може, немає сенсу платити комісійні, які вам, навіть після роз’яснень, здаються невиправдано великими? Може, ваш досвід достатній, щоб нікого не навантажувати своїми проблемами? Тоді подякуйте ріелтору, візьміть у нього візитку і йдіть. Він не зміг продати свою послугу. Почніть купувати або продавати самостійно, без ріелтора. Подивіться самі, що з цього вийде. Може вам сподобається, і ви зміните професію ☺.
Хороший ріелтор це той, який перед початком роботи із задоволення вашої потреби на ринку нерухомості настільки вам сподобався, і настільки переконливо продемонстрував переваги роботи саме з ним, що вам уже не хочеться шукати нікого іншого. Тому що ви зрозуміли, що самі зробите цей складний комплекс робіт гіршим, ніж він, що ви втратите більше.

Якими мають бути правильні взаємини між ріелтором та клієнтом?
Я переконаний прихильник системи ексклюзивної роботи ріелтора, що застосовується в багатьох країнах, з власником на основі прозорих, обумовлених при підписанні договору на послугу комісійних. Така система має на увазі співпрацю всього ріелторського співтовариства з продажу підготовленого та правильно позиціонованого на ринку об’єкта.При цьому покупець не платить жодних комісійних ріелторів, оскільки вони вже включені до кінцевої ціни об’єкта, яку він і бачить у рекламі. Це тисячолітня логіка продажів через різні причини практично не дотримується сьогодні на пострадянському просторі. Що, на мій погляд, і призвело до катастрофічного падіння іміджу такої важливої ​​та відповідальної послуги, як ріелторська. Саме зараз, у кризу, коли найбільш потрібні послуги з продажу нерухомості, є шанс відродити довіру та повагу до цієї професії, яка вважається авангардом приватного підприємництва через обсяги, складність та значущість об’єкту продажу.
Отже: у хорошого ріелтора є досвід роботи з подібними об’єктами, він знає всі аналоги та може професійно оцінювати переваги та недоліки вашої нерухомості. Він чесний з вами, а не говорить вам те, що ви хотіли б почути (це вірна ознака невдахи, невпевненого агента, така вам не потрібна!)… Він дає вам рекомендації щодо передпродажної підготовки об’єкта, безпеки, спілкування з тими, хто виходить на вас безпосередньо покупцями та іншими агентами (завдання яких одне – збити ціну об’єкта).Він володіє питаннями маркетингу та реклами, основ юриспруденції, фінансування угод та оподаткування або, принаймні, рекомендує вам перевірених фахівців із цих питань… Він вміє коректно працювати з запереченнями та емоціями покупців (ця навичка у будь-якій сфері торгівлі відпрацьовується роками, а у продажу нерухомості і поготів!) … Багато чого ще має вміти робити той носій ексклюзивної ріелторської послуги (неважливо – чи це індивідуальний підприємець чи велике агентство з купою філій). Наполегливо шукайте такого професіонала, це дуже важливо, адже, зрештою, саме його зусилля і приведуть до продажу вашого об’єкта нерухомості за максимально можливим на ринку ціною!

Яка вартість послуг рієлтора?
Якщо вам пощастить, і ви знайдете такого Ріелтора (зізнаюся – треба постаратися та витратити певний час на спілкування з різними представниками нашої професії…), то це питання про його комісійні вже не постане. Запевняю вас – ви після угоди із задоволенням заплатите названі ним відсотки комісійних, бо ви будете впевнені – ви виграли від співпраці з ним. Сьогодні торг з нерухомості може досягати і 10 і 15%, часом, за деякими сегментами ринку землі та приватних будинків – набагато більше. Називаються професійними ріелторами відсотки (зазвичай 5-6%) тьмяніють у порівнянні з тими грошима, які ви можете втратити при неадекватних діях та невмілих торгах. Хороші нечисленні фахівці завжди потрібні, особливо в складні для ринку часи. Демпінгувати справжній ріелтор не буде, працювати на може, з невмотивованим клієнтом, теж. Він ніколи не погодиться на таку постановку завдання: Ви попродавайте, а там ми подивимося. Він чемно передасть вам свою візитку і щиро забажає удачі. Бо знає, що ви до нього повернетесь! І не пошкодуєте про це!

Зворотній зв'язок

Залиште свій телефон і ми Вам передзвонимо